Jimmy & Son
S1, E9: Jimmy hires Gerald as the new host at his restaurant and gives him a crash course in hospitality. Meanwhile, Vanessa teaches Sara how to take sexy photos for Bruce, and Annelise encourages Ravi to crack down on the comedy in the kitchen.