Jodi Arias
S1, E1: When a young Arizona businessman is found slaughtered in his bathroom, friends point police towards his on-again off-again ex-girlfriend. Facing the death penalty, Jodi Arias takes the stand for an unprecedented 18-days in an attempt to explain how the brutal killing of her ex-boyfriend was self-defense.