Crazy Ex-Girlfriend Josh's Sister is Getting Married!
S1, E16: Rebecca is determined to get her life on track so when Josh's sister asks her to be a bridesmaid, Rebecca decides to use her role to make things right with Valencia. Paula cannot accept Rebecca's new mindset while Greg, when helping someone else with their love dilemma, makes a realization of his own. Tess Paras guest stars.