Kindness of Strangers
S19, E1: The Emmy Award-winning THE AMAZING RACE sets off for a new global adventure as Teams depart for Taipei, Taiwan. Plus, one team's position in the game is put in serious jeopardy when they lose their passport less than an hour into the Race.