Kite Strings
S1, E4: Martin crosses paths with a young man who has a history with his deceased wife, Sarah. A couple managing an online instrument repair business work with an Iraqi heavy metal band that has a teenage follower who is looking to share his comedic talent with an American soldier (guest star Sprague Grayden) in Baghdad. But the soldier has troubles of her own when her convoy is ambushed, forcing her to hide in the Iraqi desert. Then, a lottery winner comes upon a depressed pastor.