Knockout
S3, E22: After the Belle Chase Navy Chaplain and pastor at Clearwater Baptist is murdered, Pride believes he found a connection between Mayor Hamilton (Steven Weber) and the illegal activity taking place in the city of Clearwater. Also, Percy continues to face repercussions of her choices on a previous case.