Learning Curve
시즌 1, 에피소드 16: Most Maquis by now have assimilated into Starfleet life, but one troublesome trio are sent to Tuvok's own version of "boot camp" to bring them in line. Their bitter conflict is overshadowed when all of Voyager is threatened by an infection to the ship's bio-neural gel-pack circuitry.