Lost & Found
S1, E6: As Martin and Clea work together to uncover a shocking development involving Clea’s mentally-challenged mother, Teller (guest star Danny Glover) steps into trouble when he visits Jake at the board-and-care facility. Meanwhile, a plane crash survivor seeks new purpose to his existence and a Chinese couple struggles to find balance between work and life.