S26, E5: Anne Burrell and Jeff Mauro have their teams compete in a game where recruits taste spicy ribs, find ingredient balls hidden in a hot tub and play catch with Velcro suits! Then, the recruits create spicy wontons and learn how to make spice-rubbed steaks.