Сезон 2, серия 7: Oscar reluctantly agrees with his agent that it's time to shake things up on his radio show and allows Dani to have a bigger role after a rival host, Rich Eisen, taunts him. Also, Felix is eager to meet Emily's mother, but things don't go as well as he hoped.