Men Only
시즌 1, 에피소드 4: After rebelling against the men-only rule at the band's latest gig, Lauren unexpectedly finds herself with a new calling in life. Much to Nick's irritation, Lauren catches the public's imagination and she soon becomes a star. But will the newfound fame go to her head?