Timewasters
Created by Daniel Lawrence Taylor, Timewasters is a ½ hour comedy about a four-piece South London jazz band that time travels via an elevator in a dilapidated block of flats. Met with stares and curiosity in both the 1920s and 1950s, the group hilariously navigates the clash of cultures and social conventions all while exploring worlds that are both incredibly familiar and painfully foreign.
Nick decides to gets to know Victoria's long-suffering butler (played by Nigel Planer) a little better. Meanwhile Lauren tries to integrate herself into 1920s high society, Jason stands up for himself and Horace gets a new job.
After rebelling against the men-only rule at the band's latest gig, Lauren unexpectedly finds herself with a new calling in life. Much to Nick's irritation, Lauren catches the public's imagination and she soon becomes a star. But will the newfound fame go to her head?
The band enjoy a game of murder mystery while at Victoria's country house for the weekend. But when Curtis tracks them down to the house, he has his mind on one and one thing only: revenge.
The time machine has been fixed! It's finally time for the band to return to home. Or is it? With Nick and Jason both experiencing girl trouble - and Lauren in financial trouble - the path back to modern day London soon looks a lot less simple.