Mob Rules
Сезон 7, серия 4: Intent on bringing justice to Lieutenant Gormley after he is beaten by a mob outside his home, Danny and Frank enlist the aid of Detective Anthony Abetemarco (Steve Schirripa), who has a personal connection to the neighborhood where the attack occurred. Also, Eddie and Jamie witness a dishonest arrest, and Danny searches for a witness to testify against a dangerous gang leader. Cady Huffman guest stars.