Mortal Mission
S5, E23: Determined to make it through the winter season, a pair of men earn money by selling tainted meat to the Walnut Grove community. Several townspeople later become infected with anthrax, including Laura, Albert, Adam, Alice, and Nels. The victims are confined to the blind school, and with time running out to help them, Charles and Jonathan go out to retrieve some medicine.