Must-Know Tactical Patterns in Chess
S1, E4: Build your arsenal of tactical skills by looking for winning patterns on the board. After covering three go-to punches - pins, skewers, and forks - Mr. Silman turns to decoys, double attacks, discovered attacks, and more. Armed with these patterns of play, you now have a major tactical advantage.