The Comedy Get Down N-Words With Friends
S1, E1: The first scripted comedy series about what really happens behind the scenes of a massive stand-up comedy tour; featuring five legendary comics - George Lopez, DL Hughley, Cedric the Entertainer, Eddie Griffin.