The Comedy Get Down
The first scripted comedy series about what really happens behind the scenes of a massive stand-up comedy tour featuring five legendary comics – George Lopez, DL Hughley, Cedric the Entertainer, Eddie Griffin and Charlie Murphy.
N-Words With Friends
The first scripted comedy series about what really happens behind the scenes of a massive stand-up comedy tour; featuring five legendary comics - George Lopez, DL Hughley, Cedric the Entertainer, Eddie Griffin.
Get Off The Bus
The guys have Nina arrange for a tour bus to travel to their next stop; Eddie refuses to take the bus because of his past trauma, instead driving in a car with White Terry, Cedric, George, DL, and Charlie.
In Minneapolis, Nina reminds the guys about Cedric & DL's charitable activities for the weekend; after pledging a donation to a charity, Cedric is honored at a dinner; DL spends the day with a Make A -Wish teen.
Nina informs the guys that DL and George are getting negative attention on Twitter from a gay rights group; Nina helps DL and George set up a meeting with the enraged group.
With a free day in Miami, the guys plan on getting turnt up; Cedric and DL's plans with the guys are thwarted when their wives unexpectedly show up.
Cedric is excited to gift George a custom suit and expects him to wear it on tonight's TV appearance promoting the tour; Charlie and Eddie become friendly with Keith, the bus driver.