Na Pilikua Nui
시즌 6, 에피소드 6: It's Halloween in O'ahu, and Five-0 must track down a serial killer inspired by Frankenstein. Also, Jerry calls Five-0 for help when an armed gang raids a blood bank, and Danny must track down Grace who lied and snuck out to a Halloween party.