Nevada: What else is there in Nevada for foodies besides Vegas?
S1, E4: This investigative mission starts off in the sin city atmosphere of the Vegas strip. After a gluttonous stint at a generic buffet, Liesel is inspired to do a road trip to find iconic gems in the state of Nevada. From ghost towns, to monstrous foodie challenges, to hole in the wall dive bars in the middle of nowhere, this trip has it all.