New Neighbors
Сезон 1, серия 2: Someone is stealing some parts of Kiwi and Strit's houses. Kiwi and Strit follow the thief's tracks and they realizethat it is the small forest creatures. They steal both their houses and the situations escalates until Strit decides to build a completely new house for the forest creatures.