New Orders
Сезон 4, серия 9: Roland plans a trip day trip to Savannah with Joan but when the babysitter backs out last minute Frank volunteers to watch Sarah Elizabeth. Pamela’s financial troubles come to a head when she visits the dentist and is informed that she needs a root canal. Trevor receives some unexpected news that he has to share with the family.