New Whips Same Chains
S1 E6: Our characters are challenged and confronted with racism in different ways. Now a podcaster hoping to make a comeback, Derwin Davis (Pooch Hall) resurfaces an old racist tweet from Tasha's "white whale" on the day of their press conference.