Brittany pulls a baller move at Tasha's annual White Party, where Malik struggles on his first day of No-Nut November.
Tasha's husband Pookie (Rockmond Dunbar) visits for the weekend with hopes of rejuvenating their relationship, but a potential client returning complicates their couples' time. Malik's leadership is questioned by his team while they freeze out Jamison on and off the field.
Our characters are challenged and confronted with racism in different ways. Now a podcaster hoping to make a comeback, Derwin Davis (Pooch Hall) resurfaces an old racist tweet from Tasha's "white whale" on the day of their press conference.