Night I Part II
시즌 1, 에피소드 2: Roma is a dedicated member of the women's movement who has not come to terms with her sexuality. When NOW purges lesbians from its ranks, Roma moves to San Francisco and dedicates herself to opening the first women's center in the country by women, for women.