Not like a Shvantz Right in the Face
T1, E1: 1971. Aspiring journalist Joyce Prigger struggles to find a home for her feminist magazine until low-rent pornography publisher Doug Renetti offers to help her achieve her dream… with one catch: each issue must feature a nude male centerfold.