Operation: Tango
Сезон 3, серия 11: Claudia Joy and Denise find themselves serving as companions for the widower of a former senator, Mrs. Jean Calhoun (guest-star Kelly Bishop), who is visiting base for a ground-breaking ceremony. Roland finds a way to comfort Joan about her upcoming deployment. Roxy tries to impress the principal at an exclusive private school where she hopes Finn is accepted. Country star Jack Ingram performs in the Hump bar. Starring Kim Delaney, Sally Pressman, Brigid Brannagh, Brian McNamara, Sterling K. Brown, Wendy Davis and Catherine Bell.