Origin and Evolution of the Early Universe
Сезон 1, серия 2: Earth has existed for only a third of the history of the universe. What happened before our planet formed? Journey back to the big bang, learning how fundamental forces and particles froze out of a homogeneous state in the initial moments of cosmic evolution.