Ozawa Kenji & Daichi Miura
S1, E3: Ozawa Kenji and singer Daichi Miura cast a spell on the city as they perform through a shop window, surrounded by Halloween decorations, in the Ginza district of Tokyo. In their spirited conversation together, they discuss ambiguity and the importance of pursuing the truth.