Tokyo, Music & Us 2017-2018
Join Ozawa Kenji and guests as they travel around Tokyo and talk about life. Each episode features a live performance that can't be missed.
Ozawa Kenji & Hikari Mitsushima
Ozawa Kenji invites Hikari Mitsushima to the show as his guest. Together, they cruise Tokyo Bay by boat and talk about his life in New York.
Ozawa Kenji & Kazunobu Mineta
Fantastic duets of Kenji’s biggest hit with Kazunobu Mineta in Shimokitazawa. Kazunobu tells Kenji that the song was released on his birthday.
Ozawa Kenji and singer Daichi Miura cast a spell on the city as they perform through a shop window, surrounded by Halloween decorations, in the Ginza district of Tokyo. In their spirited conversation together, they discuss ambiguity and the importance of pursuing the truth.