Paranoia
S2, E14: Karen Smythe (Khandi Alexander) is a police officer who responds to a routine call with her partner, Mitch Murray (Jason Kolotouros), but the two get separated and Karen disappears in a warehouse where she is brutally raped and almost murdered.