Payroll, A Waterwall and Valley Forge
S2, E15: Gina struggles to keep Valley Hills running smoothly after Mrs. Ludlum quits and starts work at a rival assisted living facility. Also, Drew wonders whether he should go on another road trip adventure or stay close to Gina.