Pick Your Poison
S8, E8: Eddie's judgment is clouded by her past when she arrests a loathed acquaintance from college on questionable charges. Also, Frank is hesitant to mar the spotless record of a member of the force, a decorated U.S. military veteran, who tested positive for marijuana.