S1, E1: Welcome to Los Angeles, circa 1982, during the rock 'n' roll, cocaine-infused revelry of the Sunset Strip. But all is not glitter as there's a serial killer on the loose, and two detectives find themselves on one of the toughest cases of their careers, on the series premiere.