S1, E1: Annalise Keating is a tough as nails Criminal Law Professor. In her class, “How to Get Away with Murder,” Annalise challenges her students to solve some of the most difficult criminal cases that her law firm takes on, and in the end, she selects a group of the smartest, most promising students to come work for her.