Pre-Existing Conditions
Сезон 1, серия 3: Amid the chaos and exhaustion of working 36 consecutive hours in Code Black, the doctors must deal with Margaret O'Brien (Gail O'Grady), the distraught mother of two sons who are in a devastating car accident. Also, Mario bullies Angus into performing an unnecessary operation but lets Angus take the blame when Leanne finds out.