Proven Innocent In Defense of Madeline Scott, Part 1
S1, E12: Easy takes on an immigration case to help a young DREAMer, Hector Costa, who was convicted of murder. Madeline, Bodie, Wren, Levi and Violet double down on their investigation into who killed Rosemary. Meanwhile, the showdown between Madeline and Bellows begins.