Proven Innocent The Shame Game
Сезон 1, серия 4: When Madeline takes on the case of Sarah Bukhari, a woman sentenced to 25 years in prison for murdering her newborn child, Easy has a dilemma deciding between his faith and doing the right thing. Meanwhile, Gore Bellows continues in his crusade to hinder Madeline’s pursuit of justice, while Madeline uncovers a new lead that puts her one step closer to the truth.