Pups Rescue a Rescuer/Pups Save the Phantom of the Frog Pond
S6, E23: Mayor Goodway tries to help the PAW Patrol rescue Danny, but the pups end up having to rescue the rescuer, too! A spooky sound forces frogs from their home. The pups must bring them home and solve the mystery of the frog pond phantom.