Pups Save a Monkey / Pups Save a Hoot
S1, E20: Ryder and the PAW Patrol save a baby Owl and reunite him with his Mother./When a monkey escapes from his cage on the train, Ryder and the Paw Patrol are lead on a wild chase through Adventure Bay!...