Pups Save a Pool Day / Circus Pup-Formers
Сезон 1, серия 17: It's a hot day and the pups head for the water park – but the pool is empty! Paw Patrol to the rescue. / When the animals don't show up in time for the circus to start, Ryder and the Paw Patrol step in to help.