Сезон 3, серия 12: Despondent over her situation, Joss struggles with whether she should take a plea deal and what that would mean for a future with Harry. Karen agrees to help Vivian keep her secret from Alec so that he can accept a very important award. April and Marc are blind-sided by a surprise visit from Marc’s sister Miranda.