Receptionist Pot Voting Cramp
시즌 2, 에피소드 2: When Greg avoids voting in the presidential election because the lines are too long, he lies to Jen and says he did to get her off his back. Also, Heather begins working in Tim’s office, but the initial fun of the constant togetherness starts to wear off, Tim gives Joan a prescription for medical marijuana after she complains she can’t sleep, and Matt takes Colleen to the emergency room when she complains about mysterious stomach cramps.