Reshuffling the Deck
S1, E10: Season Finale. As the inaugural game for the Las Vegas Fightin' Fury fast approaches, Malik negotiates with the Colonel as the players' representative to avoid a potential strike and Brittany comes clean to Tasha about Club EndZone.