Revolution
S1, E5: Tara turns into "T" and takes off in her car. Max and Charmaine go after her, creating the perfect opportunity for Marshall to throw a party as an excuse to be near his crush, Jason. Charmaine, Max, and "T" all return to the house to discover a raging party going on -- the buzz gets killed in more ways than one.