Rival Queens
S1, E2: When Louis refuses to share his bed with her, Marie Antoinette realizes that producing an heir will not be straightforward. She turns to Madame du Barry for support. But the Favourite begins to see the Dauphine as a rival for the King’s affections. There can’t be two Queens at Versailles, and du Barry isn’t about to disappear.