Rose Fights Back
S5, E4: When the company that Rose's husband worked for, cuts off their pension plan, Rose must face the fact that she's going to get a new job, one that pays more. However, she quickly finds herself dealing with something she never expected, age discrimination. Meanwhile, Sophia goes wild buying things in quantity at a Shopper's Warehouse.