Run Like Hell
S1, E6: Tommy (Jonathan Tucker) gets pulled into Jimmy (Thomas Guiry) and Kevin's (Billy Lush) bookmaking action when he realizes the guy about to get busted for not paying is his friend Maxwell (guest star John Lavelle). Kevin Conway guest stars.