Runnin' with the Devil
Сезон 1, серия 2: Jack and Paco get a lead on the serial killer's next possible victim and race against the clock to try and track her down before the killer gets to her; Kent struggles over whether or not to invite Betty to take part in his murderous rampage when it becomes clear that she doesn't trust him and may leave him, and Jack and Paco continue to search for Karen, who has disappeared from the club.