Running Out of Time
S2 E16: The Osbournes hop into their DeLorean for a game of Celebrity Time Traveler, try to pronounce a Swedish cryptid's name with poor success, and witness a real witch hunt; Ozzy gets closer to becoming a believer in UFOs.