Safe and Sound
S1, E6: A small-town girl, already gripped with social anxiety, moves to a big futuristic city with her mother. Exposed for the first time to urban society’s emphasis on security and terrorist prevention, it isn’t long before her school days are consumed by fear and paranoia. She soon finds guidance and companionship in the most unexpected of places.